Kontor og administrasjon

Helt siden oppstarten for over 60 år siden har Kelly Services vært kjent som nyskapende innenfor kontorbemanning. Gjennom målbevisst forskning, innovative opplæringsløsninger og bred bransjekunnskap har Kelly Services blitt et navn du kan stole på i kontorbransjen. Det er det mange gode grunner til.

Kelly Services var banebrytende og ansatte den første vikaren – en sekretær – allerede i 1946. Siden den gang har stadig flere selskaper sett nytteverdien av våre tjenester, og i dag dekker Kelly bemanningsbehovet til tusenvis av små og store bedrifter verden over.

Kelly Office Experts®

Kelly Office Experts® er et spesialistområde innenfor Kelly Services som tilbyr bemanningsløsninger innen kontor og administrasjon. Uansett om du har behov for fleksibel arbeidskraft, eller trenger en dyktig medarbeider på permanent basis, kan vi hjelpe deg. Kellys omfattende rekruttering, utvelgelse og opplæring sørger for at du får de spesialistene du trenger for å opprettholde – og aller helst øke – bedriftens produktivitet.

Én leverandør for hele kontoret

Kelly Office Experts® rekrutterer, evaluerer og lærer opp høyt kvalifiserte kontormedarbeidere innen følgende funksjoner:

  • Administrasjon
  • Pedagogikk / opplæring
  • Prosjektledelse
  • Markedsføring / kommunikasjon
  • Ordrebehandling / fakturering
  • Kundeservice
  • Saksbehandling privat/offentlig sektor
  • Resepsjon / sentralbord
  • Arkiv / dokumentbehandling
  • HMS
  • HR / personal
  • Innkjøp / logistikk