Kelly Office Experts

På jakt etter nye medarbeidere innen kontor og administrasjon

Helt siden oppstarten for over 60 år siden har Kelly Services vært kjent som nyskapende innenfor kontorbemanning. Det er det mange gode grunner til. Kellys omfattende rekruttering, utvelgelse og opplæring sørger for at du får de spesialistene du trenger. Vi finner de beste menneskene til å bistå der det trengs. Kelly har kandidaten når bedriften trenger den.

Kelly Services var banebrytende og ansatte den første vikaren – en sekretær – allerede i 1946. Siden den gang har stadig flere selskaper sett nytteverdien av våre tjenester, og i dag dekker Kelly bemanningsbehovet til tusenvis av små og store bedrifter verden over. Vi har lang erfaring i å finne de beste kandidatene innen kontor og administrasjon. Kelly er spesialister på å lese mennesker og plassere dem der de vil kunne yte sitt aller beste. Kelly Office Experts® er et spesialistområde innenfor Kelly Services som tilbyr bemanningsløsninger innen kontor og administrasjon. Uansett om du har behov for fleksibel arbeidskraft, eller trenger en dyktig medarbeider på permanent basis, kan vi hjelpe deg. Vi rekrutterer til stillinger på tvers av alle nivåer, fra HR- og ledelse til administrative assistenter.

Én leverandør for hele kontoret

  • Resepsjon/sentralbord
  • Administrasjon
  • Saksbehandler
  • Dokumentcontroller
  • Markedsmedarbeider/koordinator
  • HR/personal
  • Arkiv og dokumentbehandling

Våre konsulenter har gjerne jobbet i flere ulike roller, og vi kjenner derfor deres kompetanse og evner godt, og er spesialister på å sette de rette menneskene inn i riktig posisjon.

Ta gjerne kontakt med oss for å avtale et møte.

Angelika Wichmann
Branch Manager
Kelly Office
Tlf: +47 404 97 971
E-post: angelika.wichmann@kellyservices.no

Peder Hammer
Consultant
Tlf: +47 469 38 263
E-post: peder.hammer@kellyservices.no

Philip Lindholm
Consultant
Tlf: +47 908 70 631
E-post: Philip.Lindholm@kellyservices.no