Sales Support Manager

Posted 10 November 2021
ArbeidstedLysaker
Job type Midlertidig
KategoriBank, finans og forsikring
ReferenceBBBH493844_1636618590

Job description

Nordens ledende kapitalforvalter er i vekst, vil du være med på videre utvikling?
Storebrand Asset Management (SAM) er en ledende nordisk kapitalforvalter med over NOK 1000 mrd. under forvaltning. SAMs avdeling Client Deliveres består i dag av 10 kolleger som er ansvarlig for operasjonell kundeoppfølging og kundeleveranser. Vi betjener store institusjonelle kunder som pensjonskasser, forsikringsselskaper, stiftelser, foreninger og investeringsselskaper.

For å lykkes med videre vekst er salgssupport og prosesser knyttet til salgsprosessen en sentral faktor for å nå våre kommersielle mål og sikre en god kundeopplevelse. Vi er i sterk vekst og ønsker å styrke avdelingen.

Vi søker etter en engasjert og handlekraftig teamarbeider som ønsker å være en viktig bidragsyter til å nå våre betydelige vekstambisjoner. I dette ligger evne og vilje til å utfordre det etablerte slik at vi kan effektivisere våre arbeidsprosesser. Vi kan tilby en spennende arbeidshverdag og faglige utfordringer i et selskap i sterk vekst.

Vi ser etter deg som er strukturert og har stor gjennomføringskraft, og du har med fordel erfaring fra salgsprosesser. Du må gjerne ha erfaring fra bank, finans eller kapitalforvaltning, men det er ikke et krav. I rollen vil du samarbeide tett med øvrige avdelinger i SAM for å utvikle kunderettede, innovative og effektive løsninger.

Vår drømmekandidat for Sales Support Manager stillingen har 1-3 års relevant arbeidserfaring og har en sterk indre motivasjon for å vedlikeholde og utvikle løsninger som sikrer en god kundeopplevelse.

Eksempler på ansvarsområder og oppgaver:

  • Sikre en god kundeopplevelse i salgsmateriale, og ivareta krav rundt governance og standardiserte løsninger.
  • Bistå i anbudsprosesser mot de største investorene i Norden og Europa (RFPs/DDQs)
  • Anbudsdatabaser, vedlikeholde relevante databaser med innhold og sikre at det utvikles en automatisert løsning



For å opprettholde vårt gode arbeidsmiljø ser vi etter en lagspiller med utpregede samarbeidsevner. Hverdagene er hektiske og det er viktig med strukturert arbeidsform, høy arbeidskapasitet og stor gjennomføringskraft. Er du i tillegg analytisk og kommersiell tror vi du vil trives godt i denne jobben.

Utdanning kan være en bachelor- eller mastergrad innenfor økonomi eller tekniske fag. Ellers ønsker vi oss kollegaer som har vist evne til å sette seg inn i nye teknologisk muligheter og tatt disse i bruk på en måte som har skapt merverdi for kundene. Vi oppfordrer kvinner til å søke.

Høres dette interessant ut, så ikke nøl med å legge inn en søknad. Vi intervjuer fortløpende.

Kelly Services fungerer som bemanningsselskap i forbindelse med denne stillingen. Hvis du velger å søke, vil opplysningene dine behandles i samsvar med Kellys personvernerklæring.

Vi er som oppdragsgiver opptatt av mangfold og like muligheter og oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av rase, kjønn, funksjonsevne, religion/tro, seksuell orientering og alder.

------------------------------

Kelly Services are acting as an Employment Business in relation to this role. Should you choose to apply, your information will be processed in accordance with Kelly's Privacy Statement.

As an Equal Opportunities employer, we welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, sex, disability, religion/belief, sexual orientation or age.